پرسمان3 The title of your home page

پرسمان3
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسمان3

و آدرس pasokh1.LXB.ir لینک نمایید

سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . 

در صورت وجود لینک ما در سایت شما

لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آثار اخلاقي

1. اعتياد

امّا از نظر اخلاقي بايد توجّه داشته باشيد كه ديدن اينگونه عكسها كمكم انسان را به نوعي اعتياد ميكشاند به گونهاي كه اگر فرد روزي به سراغ اينترنت و عكسهاي مبتذل آن نرود احساس كمبودي در زندگي خود كرده و حالت كسالت به او دست ميدهد.

2. مشغول شدن ذهن

تماشاي اينگونه صحنههاي مبتذل باعث ميشود كه تمامي فضاي ذهن و فكر انسان در اشغال آنها در آيد و هميشه و همه جا به طور ناخودآگاه اينگونه صحنهها را پيش روي خود مجسم نمايد. فردي كه خود را به ديدن اينگونه تصاوير عادت داده به كار و فعاليت سازنده اقتصادي بيرغبت ميشود و هرگاه بخواهد فكر خود را به مسئلهاي مهم و حساس متمركز كند، آن صحنه توان تمركز را از او سلب ميكند. چنين فردي در برخورد با انسانها به جاي آنكه انسانيت آنان را مورد توجّه قرار دهد، به جنسيت آنان، آن هم به گونهاي كه در تصاوير ديده است توجّه ميكند. اين روند علاوه بر آنكه آرامش فرد را سلب ميكند، او را از پيشرفت و تعالي باز ميدارد.

3. بلوغ زودرس

بلوغ زودرس از ديگر پيامدهاي مشاهده چنين تصاويري به شمار ميرود. طبيعتاً اگر نوجوان يا جواني كه به ديدن اين صحنهها ميپردازد، شرايط ازدواج و تشكيل زندگي زناشويي را نداشته باشد، سعي خواهد كرد كه از راههاي ديگر عطش كاذب خود را فرو نشاند. اينجاست كه مشكلات اخلاقي ديگري از قبيل روابط ناصحيح با جنس مخالف و موافق، خودارضايي و ساير معضلات بروز ميكند.

براي پيشگيري از عوارض نامطلوب فراواني كه مشاهدة صحنههاي مبتذل در پي دارد، بهتر است از ابتدا به سراغ آنها نرويم و ذهن و جان خود را اسير هواهاي نفساني سازندگان اينگونه برنامهها نسازيم. چرا كه اگر از اول، چنين صحنههايي را نبينيم به آنها عادت هم نميكنيم ولي اگر گفتيم يك بار مانعي ندارد، بار دوم را هم به گونهاي ديگر توجيه ميكنيم و سرانجام در مسيري ميافتيم كه ديگر راه برگشت براي آن تصور نميشود. پس بهتر است با استفاده از خنجري از جنس تقوي، چشم خود را از آلودگيها پاك كرده و در نتيجه دل را از اسارت آزاد كنيم.

ز دست ديده و دل هر دو فرياد

هر آنچه ديده بيند دل كند ياد

بسازم خنجري نبشش ز فولاد

زنم بر ديده تا دل گردد آزاد(1)

حس جنسي انسان، معمولاً با تهييج و تحريك بر مي خيزد و در پي خواهش خود مي افتد بر عكس حس گرسنگي و تشنگي كه چه ما آنها را تهيج بكنيم و چه نكنيم گرسنه و تشنه مي شويم و بايد در رفع آنها بكوشيم. بنابراين تا راه ارضاي شرعي و معقولانه غريزة جنسي فراهم نشده است سعي شود از تحريك آن خود داري گردد.

پاورقی:

1.       بابا طاهر عريان

2.       منبع:نرم افزار پاسخ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 14 / 9 / 1391برچسب:اینترنت , عکس ناجور ,مبتذل ,بلوغ زودرس,, ] [ ] [ مصطفی ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

سلام دوستان به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات وب
امکانات وب



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 443
بازدید کل : 36371
تعداد مطالب : 196
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

  • سما دانلود - بروز ترین مرجع دانلود